Знижка на набір столових приборів з 30 предметів Villeroy & Boch
до покупки
+38 073 888 9955
ua / ru

Повернення товару

Шановні клієнти!

Згідно із законодавством України, а саме “Про захист прав споживача”, ми надаємо можливість повернути придбаний товар протягом 14 календарних днів після його доставки. Для здійснення повернення необхідно дотримуватися наступних умов:

  • Товар повинен бути в оригінальній упаковці та не мати слідів користування.
  • Мають бути збережені споживчі властивості товару
  • Всі мітки та ярлики повинні бути на місці.
  • Покупець має мати документ, що підтверджує оплату даного товару.
  • Будь ласка, зверніть увагу, що вартість доставки товару при його обміні або поверненні здійснюється за рахунок покупця.

4 кроки повернення товару:

  1. Зв’яжіться з нашим менеджером, щоб обговорити умови та спосіб повернення або обміну товару.
  2. Відправте товар до нас Новою поштою або кур’єром (відділення пошти уточнюється у менеджера, залежно від ваги чи об’єму посилки).
  3. Ми проведемо перевірку товару, щоб переконатися, що він відповідає умовам повернення.
  4. При виконанні всіх вимог, повернення коштів на рахунок або поштовим переказом покупця здійснюється протягом 5 робочих днів.

Важливо: при отриманні товару від кур’єра, поштової служби або на складі, обов’язково розпакуйте його та перевірте на наявність видимих дефектів, комплектність товару, відповідність замовленню, а також наявність битих, відколених чи тріщин. У разі виявлення цих дефектів, негайно сповістіть кур’єра або поштову службу, оформіть відмову від замовлення та зв’яжіться з нашим менеджером для подальшого повернення вартості замовлення.

Звертаємо вашу увагу, що після отримання замовлення або відмови від перевірки, претензії на зазначені дефекти не приймаються, за винятком прихованих дефектів, заводського браку та роботи кухонної та побутової техніки, яка підлягає перевірці впродовж 24 годин після отримання.

Часті запитання:

  1. Які товари я можу повернути?

Ви можете повернути всі товари, крім вказаних в постанові Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

  1. Які товари я НЕ можу повернути?

Згідно постанови Кабміну, не підлягають поверненню: предмети сангігієни, вироби для туалетних ванних кімнат,  парфюмерно-косметичні вироби, пір’яно-пухові вироби, килимові вироби метражні, рукавички, білизна постільна, халати, рушники, покривала, пледи, товари в аерозольній упаковці, товари для немовлят.

  1. В якому стані повинен бути товар / упаковка належної якості, щоб його повернули?

Виріб повинен мати товарний вигляд, наявна оригінальна та неушкоджена упаковка (якщо така була передбачена), наявна етикетка на виробі, без слідів використання, без слідів втручання, пошкодження.

  1. Що робити при поверненні товару належної якості?
  • Зв’язатися з менеджером магазину для обговорення умов та вибору способу повернення  товару.
  • Відправити нам товар через Нову пошту або кур’єра (відділення пошти уточнюється у менеджера, залежно від ваги чи об’єму посилки).
  • Ми перевіримо, чи відповідає товар до умов повернення.
  • Якщо умови дотримані, протягом 5 робочих днів ви отримаєте повернені кошти на вказаний рахунок або через поштовий переказ.
  1. Як повернути товар неналежної якості? 
  • Отримуючи посилку на пошті або від кур’єра, огляньте товар, чи відповідає він замовленню, чи не має пошкоджень, тріщин, сколів.
  • Якщо ви побачили недоліки, зафіксуйте їх на фото або відео для підтвердження.
  • Відмовтеся від отримання посилки.
  • Зв’яжіть з менеджером і надішліть фото – чи відео підтвердження недоліків. Якщо замовник забирає посилку, то в подальшому претензії про такі недоліки не будуть прийняті.
  • Якщо ви виявили приховані недоліки, які не можна було побачити при отриманні замовлення, то протягом 24 год сповістіть про це нашого менеджера. Надішліть підтверджуючі фото / відео.

Телефон для зв’язку з менеджером: 073 888 99 55
Пошта для листування з фото / відео: grandposuda.service@gmail.com

  1. Терміни та умови повернення коштів 

Ми перевіряємо, чи відповідає товар вимогам повернення протягом 1-3 днів.

Протягом 5 робочих днів ви отримаєте кошти на вказаний рахунок або іншим способом, якщо про це було домовлено з менеджером.

  1. Хто оплачує витрати на повернення товару?

Якщо замовник отримав посилку, то всі витрати по поверненню або обміну товару, включаючи доставку, виконуються за рахунок покупця.

Це не стосується випадків, якщо неналежна якість товару (з вини перевізника, виробника або продавця) виявлена при отриманні в відділенні пошти, кур’єром або транспортної компанії.

  1. У яких випадках може бути відмовлено у поверненні?
  • При отриманні замовлення без перевірки.
  • У випадку якщо причина повернення не підтвердилась або не відповідає вимогам поверненню, замовнику буде відмовлено в виплаті коштів та повернуто товар назад.
  • При недбалому використанні або неналежному догляді за отриманим товаром тензії що до його якості, поверненню або обміну, не приймаються.
  1. Служби доставки, через які можна повернути товар

Після погодження з менеджером магазину товар можна повернути через Нову Пошту на відділення в м. Києві (відділення пошти уточнюється у менеджера, залежно від ваги чи об’єму посилки). Без погодження повернення з менеджером, всі витрати пов’язані з цим та ризик втрати лягають на замовника.

Важливо! Оглядайте вашу покупку при кур’єрі або у відділенні пошти. Якщо ваше замовлення було забране без огляду, це автоматично означає що Ви погодились з змістом посилки і не маєте претензій до отриманого товару.

Увага! оформлюючи у нас замовлення, Ви підтверджуєте що ознайомились та згодні з умовами повернення, обміну товару.